Webová prezentace je pro většinu firem nutnost. Slouží jako vizitka pro potenciální zákazníky a velmi často je vaším prvním kontaktem s klientem. Nezapomínejte, že příležitost udělat první dojem máte pouze jednu.
Při návrhu webu se snažíme o maximální jednoduchost. Dbáme na to, aby návštěvník snadno nalezl hledané informace a ty mu byly podány srozumitelnou formou.
Search Engine Marketing a obzvláště jedna z jeho podkategorií, SEO, působila v minulých letech jako zaklínadlo.
Správné použití klíčových slov tak, aby stránka měla vyšší šanci na dohledatelnost fulltextovými vyhledavači, nepodceňujeme. Zároveň však pro nás není mantrou, pokud by bylo na úkor srozumitelnosti.
Budete-li mít zájem, přivedeme na váš web zákazníky díky PPC kampaním.
Weby navrhujeme pro lidi a věříme, že tento přístup (samozřejmě ruku v ruce s rozmyšleným budováním zpětných odkazů, případně vhodně cílenou placenou kampaní) je správnou strategií pro zvýšení užitku z vašich webových stránek.
Webové stránky tvoříme s důrazem na přehlednost a jednoduchost. Vždy se snažíme o co nejrelevantnější obsah, který bude návštěvníkovi snadno přístupný.
Spolu s novým webem vytvoříme a nastavíme měření Google Analytics, abyste měli představu o tom, jakou má váš web návštěvnost.
Výstupy z měřícího systému Google Analytics se hodí i pro analýzu pohybu návštěvníků po webových stránkách. Můžeme tak analyzovat a následně optimalizovat navigaci webu.
Webové stránky výrobce prodejních stojanů.
Web s nabídkou reklamních áček.
Webová prezentace očního optika.
Výrobce kartonových postav v životní velikosti.